måndag 8 december 2014

Och nu blir det TRISS!

Temat är VITT!
Hur är det nu? Vitt är väl ingen färg?
I alla fall inte om man som jag jobbat med trycksaker för då finns det bara fyra färger, nämligen cyan, magenta, yellow och black och utifrån det så får man alla färger som kan tänkas förekomma i en trycksak.
Det finns mycket som är vitt och svårfotograferat och någon som helst lust att ge mig ut i den grå-brun-svarta naturen för att hitta något känner jag inte för så det får bli skåpmat.
Vita djur- och natur bilder som blivit fångade en gång för längesedan.
Coolstuff är generösa och skänker presentkort och skulle jag mot förmodan komma med bland de tre bästa så skulle jag inhandla den här grejen bl a.
Vill du se fler bilder på temat så kolla HÄR!




12 kommentarer:

Spanaren sa...

Fina vackra trissar alla tre.
Den vita blombilden med sin lyster och sin vackerhet är bara så otroligt vacker *tack* /kram

Ps Ser att du har mer vackra blommor i lila

Oliver sa...

Gräset är så pass högt att jag gissar på Ferdinand i första bilden. Hen luktar i alla fall på blommorna. Skön somrig triss som får mig att längta!

reneesfotoblogg sa...

Spanaren: Hjärtligt tack!

Oliver: Nix, det är en amko som står och käkar, eller var ska man kanske säga för hon betar på andra gröna ängar numera.

Monika + Bente sa...

The color white.
Great pictures.

Greetings - Monika

Borgmästaren sa...

Rolig variation i din blogg. Gillar kon bäst. Man ser pälsen så fint och kan nästan känna dess värme.

Anneli - A'la Foto sa...

Vackra bilder i trissen! Kon är jättesöt men jag gillar verkligen kattbilden! Katten ser så bufflig ut...som han/hon levt ett långt liv och är sådär klok som bara en katt med långt liv kan vara! Gillar det mörka som framhäver kattens vita päls så fint!

Ha en fin vecka!

DDT sa...

Haha! Vad jag inte saknar att förklara hur cmyk fungerar för kunder. Eller att svart tryck på vitt papper inte är tvåfärgstryck...

Lotta sa...

Bilden på kon är oslagbar.....hela trissen är kanonfin, så fint ljus i bilderna.

Åsbergs Foto sa...

Riktigt vackra bilder! :)

Rajson sa...

Den vita kossan, kan det bli mer sommar! grymt vackert!
precis vad jag behövde nu när snöslasket yr utanför fönstret.
(PS ang lediga tisdagar.... Är ledig även varje onsdag och varannan fredag, så det går åt rätt håll!)

Laila sa...

Så underbart rofyllda vita bilder.
Du får min röst den här gången! ♥

reneesfotoblogg sa...

Tusen tack för alla positiva kommentarer!